Bez liczenia kalorii i efektu Jojo od niskiego gaźnika do diety DASH: to 5 najbardziej skutecznych metod na odchudzanie.

Zły nastrój, stale głód i, ostatecznie, kapitulacja przed surowymi zasadami. Większość diet nie udać się i czynią je bardziej grube, niż szczupłą sylwetkę na stałe. Niemniej jednak, istnieje kilka, które są naprawdę skuteczne-i przy tym nawet codziennym życiu.

Diety odchudzające mogą być prawdziwym zabójcą nastroju, jak wykazało badanie Centrum Helmholtza w Monachium. To, jak mówi, większość diet również nie są pomyślne. Wiele osób, które początkowo znacznie cieńsze, przynoszą tyle samo wagi na wagę za rok, jak i przed rozpoczęciem odchudzania, jeśli nie więcej (efekt Jojo). Przyczyną są hormony stresu, które organizm może produkować więcej z powodu diety.

Liczenie kalorii tworzy ciśnienie i jest początkiem końca wielu diet
Niemniej jednak, istnieją również programy odchudzające, które zazwyczaj nie mają ani jednego z tych skutków ubocznych, są praktyczne i pozwalają utrzymać prawidłową wagę, jak wykazała analiza wielu badań uniwersytetu harvarda.

Szczególnie zaleca się następujące pięć programów odchudzających, które obywają się bez największych stresorów – a mianowicie liczenia kalorii i apetyt do jedzenia.

Dieta śródziemnomorska – dieta śródziemnomorska dla smakoszy.

Ta zmiana zasilania, które najlepiej ćwiczyć na całe życie. Proste zasady: dużo świeżych owoców, sałatek i warzyw, ryb, oliwy z oliwek i orzechów. Również dość wolno kieliszek czerwonego wina. Z drugiej strony, wędliny, czerwone mięso i высокожирные produkty mleczne rzadko muszą być w planie zasilania. Dieta śródziemnomorska – dieta śródziemnomorska dla smakoszy.

Słodycze również odgrywają bardzo niewielką rolę w kuchni śródziemnomorskiej. W ten sposób, tiramisu, najbardziej typowy włoski deser dla wielu niemców, przychodzi na stole tylko w święta w domu-więc jest to raczej wyjątek. W codziennym życiu jabłko lub gruszka z kilkoma orzechami zamykają jedzenie, a także zaspokaja głód słodyczy.

W diecie śródziemnomorskiej nie zdejmuj już dwa kilo w pierwszym tygodniu. Jednak od czterech do jedenastu kilogramów w ciągu pierwszego roku jest możliwe, jak pokazuje meta analizy. Przy tym ta utrata masy ciała jest stała, jeśli dieta ta nadal jest stosowana.

Low Carb sprawia, że udowodnienia odchudzanie

Nie ma chleba, nie ma makaronu, do tego więcej mięsa, warzyw, sera, jaj. Niski gaźnik jest dość prosty i popularny, jak podkreśla badanie z Harvardu. Od czterech do dziesięciu kilogramów można schudnąć w ciągu kilku tygodni. I ten, kto czuwa nad tym, aby zachować węglowodany w przyszłości, może również utrzymać nową wagę marzeń.

  • Wyjaśnienie: węglowodany są oddzielone enzymami trawiennymi na proste cukry (np. glukozę, fruktozę i галактозу).
  • Przy tym poziom cukru we krwi,a organizm produkuje insulinę, aby ponownie go obniżyć. To, jednak, hamuje spalanie tłuszczu.
  • Ponadto, insuliny w mózgu powoduje, że sygnał “głód”. Ci, którzy żywi się węglowodanami, często jedzą więcej, niż im naprawdę potrzebne.
  • Również dlatego węglowodany przyczyniają się do nadwagi.

Jednak, w znacznym stopniu rezygnując z węglowodanów, organizm automatycznie spala więcej tłuszczu, a zatem również atakuje ciała poduszki. W ten sposób, z niską zawartością węglowodanów organizm przełącza metabolizm na utratę tłuszczu.

Z blokatorami węglowodanów Low Carb jest dość prosta.

Jednak to działa tylko w przypadku, jeśli faktycznie w większości węglowodany oczyszczone. Jednak to nie jest tak po prostu w życiu codziennym. Bo nasze typowe nadzienia nasycenia-chleb, ryż i makaron. Zapewniają one duże ilości węglowodanów, jak, przy okazji, alkohol i niektóre owoce, np. banany.

Z blokatorami węglowodanów Low Carb jest dość prosta.

Ale metabolizm węglowodanów może być zażegnany, z wykorzystaniem naturalnych składników aktywnych, takich jak fasola lub winorośli pozostałości.

Odchudzanie

Dodaj komentarz